Το πολυαναμενόμενο «Πουθενά» του Δημήτρη Παπαϊωάννου έκανε κλειστή επίσημη πρεμιέρα στην ανακαινισμένη Κεντρική Σκηνή του Εθνικού Θεάτρου στο κτίριο Τσίλερ. Η κεντρική σκηνή ανοίγει την αυλαία της πλήρως ανακαινισμένη έπειτα από 8 χρόνια σιωπής, με την παράσταση την οποία ο μεγάλος χορογράφος σχεδίασε αποκλειστικά για να αξιοποιεί τις πολυποίκιλες δυνατότητές της. Η παράσταση κινείται στα κλασικά μονοπάτια που έχει χαράξει ο Παπαϊωάννου τα τελευταία χρόνια, με τη διαφορά της χρήσης καινοτόμων σκηνικών, που, όπως αναφέρει το Εθνικό: «Το χώρο-μηχανή που μεταβάλλεται διαρκώς και καθορίζεται από την ανθρώπινη παρουσία, για να σημαίνει αμέτρητους τόπους, ενώ έχει σχεδιαστεί για να είναι μη-τόπος». Το γυμνό που υπάρχει στις τελευταίες σκηνές δεν σόκαρε, αφού ακόμα και οι «καθωσπρέπει» πολιτικοί και επιχειρηματίες που βρέθηκαν στην πρεμιέρα αναγνώρισαν την οπτική του ως τέχνη. Από κοσμικής πλευράς ιδιαίτερη αίσθηση έκανε το γεγονός ότι η Μαριάννα Λάτση δεν έδωσε το «πάρων» (ή το έδωσε και απέφυγε τις χαιρετούρες και τους φωτογράφους;).
Το πολυαναμενόμενο «Πουθενά» του Δημήτρη Παπαϊωάννου έκανε κλειστή επίσημη πρεμιέρα στην ανακαινισμένη Κεντρική Σκηνή του Εθνικού Θεάτρου στο κτίριο Τσίλερ.