Το κινηματογραφικό του «Αlter Εgo», παρόλο που διαφημίστηκε και ξοδεύτηκαν πολλά λεφτά για να είναι μια εντυπωσιακή ταινία, δεν κατάφερε να πείσει τον κόσμο για τη στροφή του Ρουβά στην ηθοποιία. Έτσι, φίλοι του τον συμβούλεψαν να ζητήσει χείρα βοηθείας από τον Ηλία Ψινάκη. Πληροφορίες από καλλιτεχνικούς κύκλους αναφέρουν ότι ο Σάκης βλέποντας ότι πιθανόν η ταινία να μην κάνει την εισπρακτική επιτυχία που περίμεναν -με κίνδυνο να μη βγάλει ούτε τα λεφτά της -, άρχισε να στεναχωριέται και να σκέφτεται τι μπορεί να κάνει ώστε να κερδίσει έδαφος έστω και την τελευταία στιγμή και να καταφέρει να ξανανέβει στην κορυφή.
Η επίσημη πρεμιέρα της ταινίας ήταν μια καλή ευκαιρία για να σπάσει ο πάγος. Ο Σάκης μαζί με την πρόσκληση έστειλε στον Ηλία και ένα ιδιόχειρο σημείωμα, που έκανε τον παλιό του φίλο και μάνατζερ να βάλει στην άκρη τις προηγούμενες διαφορές τους. Έτσι, ο Ηλίας Ψινάκης πήγε στην επίσημη πρεμιέρα μαζί με τον Κώστα Μαρτάκη και την Τζούλια Αλεξανδράτου και αν και αυτή η κουστωδία δεν άρεσε στον Σάκη, τι να έκανε, για να τα καταφέρει, έπρεπε να «καταπιεί» και την παρέα του επιτυχημένου μάνατζερ.
Εκεί έγινε η συμφιλίωσή τους, που επισφραγίστηκε, όπως συζητιόταν σε καλλιτεχνικό πηγαδάκι, με μια μίνι κρουαζιέρα με ιδιωτική θαλαμηγό στις Σπέτσες, όπου και συζήτησαν τις λεπτομέρειες της νέας τους συνεργασίας. Μάλιστα, ο Σάκης δεν πήρε την Κάτια Ζυγούλη σε αυτό το weekend, αλλά oύτε και ο Ηλίας την Τζούλια.Το γεγονός αυτό, όπως ακούγεται, δεν άρεσε καθόλου στις δύο κυρίες, παρόλο που ο Σάκης το επόμενο σαββατοκύριακο ξαναπήγε στις Σπέτσες παρέα με την αγαπημένη του, για να «χρυσώσει» το χάπι.
Προσπάθησε να της εξηγήσει πως μόνο ο Ηλίας Ψινάκης μπορεί να τον συμβουλέψει να κάνει τις κατάλληλες κινήσεις που θα τον ξαναφέρουν στην κορυφή. Την επαγγελματική επανασύνδεση των δύο, όμως, δεν βλέπουν με καλό μάτι ούτε η Τζούλια Αλεξανδράτου ούτε και ο Κώστας Μαρτάκης, που θεωρούν ότι αν τελικά ο Σάκης τα βρει με τον Ηλία, θα είναι η υπ’ αριθμόν ένα προτεραιότητά του, με αποτέλεσμα εκείνοι να περάσουν σε δεύτερη μοίρα. Μάλιστα, όπως λέγεται, ο Κώστας Μαρτάκης εδώ και καιρό είναι δυσαρεστημένος με τον Ηλία, γιατί δεν ασχολείται όπως παλιά με εκείνον. Πάντως, όπως λένε οι ίδιες πηγές, ο Σάκης Ρουβάς περιμένει εναγωνίως την απόφαση του Ηλία Ψινάκη, ενώ του έδωσε ήδη το μήνυμα «Ηλία, γύρνα πίσω, σε έχω ανάγκη».
«Σταύρωσαν» τον Σάκη: Με τυμπανοκρουσίες και λαμπρότητα έκανε πρεμιέρα στις 10 Μαϊου η πολυδιαφημισμένη ταινία που αποτελεί και το κινηματογραφικό ντεμπούτο του σούπερ σταρ Σάκη Ρούβα.
Τι λέει το επίσημο box office: Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της εταιρείας, η ταινία το πρώτο τριήμερο σε 131 αίθουσες έκοψε 48.800 εισιτήρια πανελλαδικά. Τα συνολικά δε εισιτήρια του 11ημέρου ανέρχονται στα 125.100. Προς σύγκριση παραθέτουμε τα αντίστοιχα στοιχεία σχετικά με τα εισιτήρια που έκοψαν στο άνοιγμά τους ?τριήμερό τους? άλλες επιτυχημένες ελληνικές κινηματογραφικές παραγωγές: «Λούφα και παραλλαγή: Σειρήνες στο Αιγαίο» ? 120.000, «Μια μέλισσα τον Αύγουστο» ? 97.500, «5 λεπτά ακόμα» ? 91.500, «Straight Story» ? 82.200.
Αξίζει να σημειωθεί ότι οι παραπάνω ταινίες βγήκαν σε μικρότερο αριθμό κινηματογραφικών αιθουσών.
Ποιος φταίει; (α) Για ποιο λόγο αποφασίστηκε η κινηματογραφική πρεμιέρα του ανθρώπου που πριν από τρία χρόνια επανέφερε για τα καλά στο προσκήνιο το μουσικό θεσμό της Eurovision να τοποθετηθεί απέναντι στον ανεβασμένο πια διαγωνισμό, διχάζοντας με αυτό τον τρόπο το κατεξοχήν κοινό της;
(β) Πόσο δύσκολο είναι όταν επενδύονται 2.000.000 ευρώ να προβλεφθεί μέσω ενός προγραμματισμού προβολής ότι την ημέρα του τελικού της Eurovision, Σάββατο 12 Μαϊου, βασική ημέρα του τριημέρου του «ανοίγματος» του «Αlter Εgo», 5.006.000 Έλληνες (επίσημα στοιχεία της AGB) θα κλείνονταν στο σπίτι τους προκειμένου να παρακολουθήσουν έστω για ένα λεπτό τον τελικό;
(γ) Μήπως τελικά ήταν ατόπημα να στηρίξουν μια ταινία σε ένα κοινό κατά βάση νεανικό με τον Σάκη Ρουβά, που τα τελευταία δύο χρόνια επιχειρεί να μετακινηθεί σε μουσικά μονοπάτια που ταιριάζουν περισσότερο στη δική του ωρίμανση και σ’ αυτήν του πιστού κοινού του, που πλέον δεν αποτελείται από 11χρονες «ρουβίτσες»;