Η πολυτελής θαλαμηγός μήκους 150 ποδιών κατασκευάστηκε το 1968 στο ναυπηγείο «Ishikawajima Harima Heavy Ind», το διασημότερο και μεγαλύτερο της Ιαπωνίας, και το 1998 ο Μιχάλης Γουλανδρής αποφάσισε την πλήρη ανακατασκευή της. Οι καμπίνες και τα decks της φιλοξενούσαν μέχρι και 10 καλεσμένους, εκτός φυσικά από τα 14 άτομα του πληρώματος. Μάλιστα, σε διάφορες κρουαζιέρες στο Αιγαίο ή κάποιες εν πλω δεξιώσεις πολύ καλεσμένοι εντυπωσιάζονταν με τα έργα τέχνης που φιλοξενούσε ο εφοπλιστής στην «Beluga», τα οποία φυσικά δεν περιλαμβάνονται στην τιμή πώλησης.
Λέγεται πως ο Μιχάλης Γουλανδρής αποφάσισε από κοινού την πώληση του μεγάλου σκάφους με τη σύζυγό του. Κι αυτό γιατί τα τελευταία χρόνια χρησιμοποιούσαν μόνο το μικρότερο σκάφος που διαθέτουν, με αποτέλεσμα η πολυτελής θαλαμηγός να βρίσκεται σταθερά αγκυροβολημένη σε μαρίνα της Αττικής. Ένα από τα τελευταία ταξίδια που είχαν πραγματοποιήσει με την «Beluga» ήταν στη Σύμη το καλοκαίρι του 2009.
Ένας ακόμη λόγος που τους οδήγησε στην απόφαση να πουλήσουν το σκάφος ήταν ότι τα τελευταία χρόνια έχουν αλλάξει λίγο οι συνήθειες των διακοπών τους. Προτιμούν περισσότερο τα ταξίδια στο εξωτερικό και τη διαμονή τους στην ξηρά, όταν επισκέπτονται τα νησιά (το καλοκαίρι του 2009 για τις διακοπές τους στη Μύκονο νοίκιασαν μια μεζονέτα στην περιοχή του Αγίου Λαζάρου) και λιγότερο τις εν πλω κρουαζιέρες.
Η διαδικασία της πώλησης έχει ήδη ξεκινήσει, με υπεύθυνο τον broker John Banneberg, ωστόσο αναμένεται να διαρκέσει αρκετούς μήνες, λόγω του μεγάλου τιμήματος σε συνδυασμό με την παγκόσμια οικονομική ύφεση.