H Πιλάρ, θύμα κακοποίησης από τον άντρα της, τον οποίο όμως υπεραγαπά, αναζητά μαζί με το μικρό της γιο καταφύγιο στο σπίτι της αδελφής της...
Και μόνο στο άκουσμα της «κακοποίησης στο σπίτι», ένα από τα δυστυχώς πιο καλοφυλαγμένα οικογενειακά μυστικά, κάθε θεατής πρέπει να αισθάνεται έτοιμος για τα χειρότερα, ενώ πολλοί ίσως αναρωτιούνται πώς είναι δυνατό να κρατήσεις το ενδιαφέρον για ένα δίωρο όταν όλα μοιάζουν άσπρο- μαύρο. Εδώ ακριβώς μπαίνει η «ανατροπή» της Ισιάρ Μπολέιν που αρνείται να κάνει απλώς κοινωνικό κήρυγμα ή ρεπορτάζ καταγγελίας. Η Πιλάρ και ο Αντόνιο κουβαλούν ένα γάμο εννιά χρόνων και μια παθιασμένη σχέση. Η Πιλάρ εξομολογείται στην αδελφή της ότι θυμάται ακόμη σαν χθες τη στιγμή της πρότασης γάμου, ενώ λίγο αργότερα την βλέπουμε να κάνει έρωτα με τον Αντόνιο προσφέροντάς του όλη της την ύπαρξη. Ο τελευταίος παρακολουθεί μαθήματα ομαδικής ψυχοθεραπείας, παλεύοντας με τους δαίμονές του.
Η Μπολέιν δεν ωραιοποιεί, ξετυλίγει όμως με ανατριχιαστική ακρίβεια μια πολύπλοκη, ανισόρροπη, αλλά αληθινή σχέση που ακροβατεί ανάμεσα στο φόβο και την έλξη, ένα άλμπουμ με σκηνές από έναν «λάθος» έρωτα και γάμο, τραγικό και ανέφικτο τελικά. Σάρωσε πέρυσι στα ισπανικά βραβεία Γκόγια, ενώ η εκπληκτική πρωταγωνίστρια δίνει την ερμηνεία της χρονιάς.
ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΑΔΑΜΙΔΗΣ