«Η Πάνια έχει βυθιστεί χωρίς ενοχές & μέτρο στην τηλεόραση του λούμπεν»

08.06.2016
Από τη δεκαετία του '90 οπότε και μας συστήθηκε έως σήμερα η Αννίτα Πάνια έχει δεχθεί πάρα πολλές αρνητικές κριτικές για το περιεχόμενο των εκπομπών που έχει παρουσιάσει κατά καιρούς και τώρα το Parole μπήκε στο στόχαστρο γνωστής τηλεκριτικού.

Στη στήλη της στο Έθνος η Αφροδίτη Γραμμέλη άσκησε πολύ σκληρή κριτική στην παρουσιάστρια του Epsilon και στην εκπομπή που παρουσιάζει στη βραδινή ζώνη του καναλιού:

«Τολμηρό να αποπειραθείς να παρακολουθήσεις εκπομπές σαν αυτή όπως το «Parole» στο Ε. Τολμηρό από πολλές απόψεις: κυρίως όμως διότι ξέρεις πολύ καλά ποια το παρουσιάζει, η Αννίτα Πάνια, η οποία πλέον δίχως ενοχές και μέτρο έχει βυθιστεί στην τηλεόραση του λούμπεν και κολυμπά με άνεση. Τολμηρό επίσης γιατί πρέπει να παρακολουθήσεις και όσους βρίσκονται στο πλάι της.

Το βράδυ της περασμένης Τετάρτης κάποιες κυρίες οι οποίες έμοιαζαν με μέλη αδελφότητας που κοινό χαρακτηριστικό τους ήταν τα πρόσωπά τους τα οποία λόγω – προφανώς – επεμβάσεων κατάφεραν να δείχνουν τόσο ίδια μεταξύ τους υποδύονταν τις συμπαρουσιάστριες.

Κακοντυμένες, με κακόγουστα ρούχα και παπούτσια, με πρωτοφανή επιτήδευση και προφανή αμηχανία στο πλατό, περιφέρονταν άσκοπα δεξιά και αριστερά προσπαθώντας να πετύχουν την κάμερα που τις κάλυπτε έτσι ώστε να μη χαθεί το duck face που λίγο με το νυστέρι, λίγο με την προσπάθειά τους είχε εξασφαλίσει μια σοβαρή υποψηφιότητα στις ατραξιόν της Ντίσνεϊλαντ.

Όλοι αυτοί μαζί παρακολουθούσαν διάφορα απερίγραπτα γεγονότα τα οποία διαδραματίζονταν στο στούντιο. Κουτάλια λύγιζαν και στράβωναν, άμμος και αλάτι εμφανίζονταν και εξαφανίζονταν από τις χούφτες των χεριών τους, εντομοαπωθητικά φτιάχνονταν εν ριπή οφθαλμού, με τα οποία στη συνέχεια πασαλείβονταν.

Η παρουσιάστρια παρούσα-απούσα σε όλο αυτό το σκηνικό του τηλεοπτικού τρόμου συνέχιζε καθ’ όλη τη διάρκεια της εκπομπής να κάνει ό,τι κάνει όσα χρόνια θεωρεί ότι είναι σημαντική τηλεπερσόνα: να τινάζει και να ανακατεύει νευρικά τα μαλλιά της, να κοιτάζει πλάγια και απειλητικά την κάμερα, να απευθύνεται στους τηλεθεατές σαν να είναι πρόβατα, να βγάζει κραυγές ως τεκμήριο προφανώς της ιδιαιτερότητας του χαρακτήρα της και να προσποιείται τη μονίμως «ζοχάδα» – όπως θα έλεγε και το κοινό της – που στο παραμικρό θα σε βρίσει ή θα σου κλείσει το τηλέφωνο στα μούτρα. Στο πλάι της ο Νίκος Σαμοΐλης σε ρόλο συμπαρουσιαστή και συμπάσχοντα, ο οποίος συχνά-πυκνά δείχνει σχεδόν κεραυνοβολημένος.

Όλο αυτό σε γενικές γραμμές με πολλά άλλα τα οποία δεν αντέξαμε να παρακολουθήσουμε – θα μας συγχωρέσει το αναγνωστικό κοινό, αλλά έχει και η ψυχική οδύνη τα όριά της – αποτελούν τα κομμάτια μιας τηλεοπτικής εκπομπής η οποία θέλει να θεωρείται αξιόπιστο και πρωτότυπο τηλεοπτικό προϊόν. Όλη αυτή η αποθέωση της περιδίνησης σε μοναδικής υποκουλτούρας θέματα βαφτίζεται από κάποιους εναλλακτική τηλεόραση και κατατάσσεται από τους ίδιους στις τάξεις του εκκεντρικού και της ιδιαιτερότητας.

Πρόκειται απλώς για κακοποίηση του cult και του trash, όροι οι οποίοι όταν υπηρετούνται αυθεντικά μπορούν να κάνουν θαύματα και να γράψουν ιστορία. Πρόκειται για εκπομπές που δεν τις αντέχει πλέον ούτε και ο πιο «ανθεκτικός» τηλεθεατής. Χόρτασε άλλωστε «σκοτάδι» έξω από το γυαλί, δεν το χρειάζεται και εντός του».