Από τον Δημήτρη Μαυρίδη
Σημεία των καιρών στο Φεστιβάλ Τραγουδιού της Θεσσαλονίκης. «Η μπαλάντα του μ.....α» ενθουσίασε και το ίδιο ένα γκρουπ στυλ Lordi από τις Σέρρες. Το πρώτο βραβείο πήρε ένα διόλου εμπορικό τραγούδι, ενώ αναγνωρίσιμα ονόματα, όπως του Γρηγόρη Πετράκου, καταβαραθρώθηκαν και σηματοδότησαν μια αποστροφή της ΕΡΤ από τα προϊόντα των ριάλιτι και πιθανό αποκλεισμό της συντρόφου Τάμτα από υποψήφια για τη Eurovision.
Κοινό και κριτική επιτροπή έδωσαν το πρώτο βραβείο στο τραγούδι «της Άρνης το νερό» σε σύνθεση, στίχους και ερμηνεία του Σταύρου Σιόλα. Πολλοί ήταν κι εκείνοι που με την ανακοίνωση και μόνο του νικητήριου τραγουδιού αμφισβήτησαν την εμπορική επιτυχία του. Και αν αναρωτιέστε τι είναι Άρνη, η απάντηση έρχεται από αναγνώσματα της Αρχαιότητας που μιλούν για μια Νύμφη. Άρνη βέβαια είναι και το όνομα ενός ορεινού χωριού της Καρδίτσας. Όσο για τον ιδιαίτερα σεμνό και μετρημένο καλλιτέχνη νικητή του διαγωνισμού που κατάφερε να κάνει τη κριτική επιτροπή και κυρίως τη Δήμητρα Γαλάνη να δηλώνει κατενθουσιασμένη με το αποτέλεσμα του διαγωνισμού είναι γεννημένος στην Αθήνα, με καταγωγή από Μακεδονία και Θράκη και ξεκίνησε την καριέρα του με άλλες προσδοκίες. Με σπουδές υποκριτικής στο θεατρικό εργαστήρι του Βασίλη Διαμαντόπουλου και έπειτα στο Θέατρο Τέχνης Κάρολου Κουν, παρακολούθησε πλήθος σεμιναρίων προκειμένου να αποκτήσει πολύπλευρη κατάρτιση. Από μικρός πάντως δεν μπορούσε να αρνηθεί και να παραμελήσει τη δεύτερη μεγάλη του «αγάπη», τη μουσική. Πήρε μαθήματα πιάνου και φωνητικής, βυζαντινής μουσικής και παραδοσιακού οργάνου.
Όσα δεν έδειξαν οι κάμερες
1. Οι γονείς του νεαρού Σταύρου Σιόλα από τη δεύτερη σειρά των καθισμάτων της πλατείας δεν άντεξαν και σηκώθηκαν όρθιοι, αγκαλιάστηκαν και επευφημούσαν το «βλαστάρι» τους.
2. Αμήχανοι μπροστά στο κοινό οι παρουσιαστές της ημιτελικής βραδιάς Γιάννης Τσιμιτσέλης και Ορφέας Αυγουστίδης συζητήθηκαν πολύ. Ο πρώτος για τη διαφορετική «ανάγνωση» του SMS ως «Στείλε Μήνυμα Σούλα» και ο δεύτερος γιατί «έπαιζε» με τις γοητευτικές παρουσίες των κερκίδων.
3. Αντιθέτως κέρδισαν το παιχνίδι των εντυπώσεων η γοητευτική Τζένη Θεωνά και ο Αλέξανδρος Μπουρδούμης που δεν δίστασε να «σπάσει» τον πάγο με το κοινό στα διαλείμματα βγάζοντας απίστευτες κορόνες και τραγουδώντας επιτυχίες του Μιχάλη Χατζηγιάννη
4. «Ε, όχι, παιδιά, δεν βρισκόμαστε σε καλλιστεία»! μας είπε η Ηρώ, μέλος της κριτικής επιτροπής, για το αν «βλέπει» επικράτηση του 24χρονου Μύρωνα Στρατή που είχε κερδίσει όλο το γυναικείο πληθυσμό με την εμφάνισή του.
5. εντύπωση έκαναν τα πολλά παραπάνω κιλά του Δημήτρη Σταρόβα, που μας αποκάλυψε ότι «για όλα φταίνε οι σαλονικιώτικες λιχουδιές».
6. Μας τα χάλασε ο καιρός!: Ιδιαίτερη αμηχανία έπιασε τους διοργανωτές του Φεστιβάλ τη βραδιά του ημιτελικού που έβλεπαν μισοάδειες τις κερκίδες του κλειστού γηπέδου του ΠΑΟΚ στην Πυλαία.
7. Η μπαλάντα του μ.... Η αμιγώς ελληνική έκφραση βρήκε ανέλπιστη ανταπόκριση από το τηλεοπτικό κοινό που ανέβασε στην τρίτη θέση το άσμα .
8. Λίγοι ίσως γνώριζαν ότι ο Μιχάλης Τούμπουρος, που ερμήνευσε το «Άρωμα» στην ημιτελική βραδιά που «ευθύνεται» για το «εκρηχτικό» χορευτικό και που τελικά δεν κατάφερε να προκριθεί, επαγγέλλεταιπυρηνικός γιατρός και μάλιστα κατέχει τον τίτλο του Διδάκτορα του Πανεπιστημίου της Αθήνας.
Η «εξαφάνιση-μυστήριο» και η «θυσία» της Τάμτα
Το ΛΟΙΠΟΝ βρέθηκε στα παρασκήνια και αποκαλύπτει ότι με το που ανακοινώθηκαν τα αποτελέσματα ο Γρηγόρης Πετράκος έπεσε σε πραγματική κατάθλιψη. Όσοι ήταν δίπλα του εκείνες τις πρώτες στιγμές μιλούν για ένα «ψυχολογικό ράκος». Μάλιστα, πριν ακόμη το τέλος της βραδιάς έφυγε από κρυφή πόρτα του σταδίου. Καλά ενημερωμένες πηγές λένε ότι κατευθύνθηκε άμεσα στο ξενοδοχείο του στην οδό Μοναστηρίου, έφτιαξε τα πράγματά του και έφυγε αμέσως με προορισμό την Αθήνα. Στήριγμά του όλες αυτές τις ώρες, η σύντροφος της ζωής του Τάμτα, που του μιλούσε στο τηλέφωνο, μιας και οι υποχρεώσεις της την ανάγκασαν να μείνει μακριά του.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ενδεικτικό της ψυχολογικής κατάστασης του Γρηγόρη είναι και το γεγονός ότι φρόντισε να αλλάξει και το νούμερο του κινητού τηλεφώνου του! Φήμες τώρα λένε ότι οι υπεύθυνοι της ΕΡΤ έχουν αποκλείσει το ενδεχόμενο της εκπροσώπησης στον επερχόμενο διαγωνισμό της Eurovision από τη νεαρή, εξαιρετικά δημοφιλή, Τάμτα.