Νέο αμόρε για την Τζένιφερ Άνιστον

14.06.2010
Μετά το διαζύγιό της από τον Μπραντ Πιτ (Brad Pitt) το 2005, η 41χρονη ηθοποιός που επαγγελματικά έχει ταυτιστεί σε μεγάλο βαθμό με τη "Ρέιτσελ" από τα τηλεοπτικά "Φιλαράκια", δεν υπήρξε και πολύ τυχερή με τους άντρες.


Μετά το διαζύγιό της από τον Μπραντ Πιτ (Brad Pitt) το 2005, η 41χρονη ηθοποιός που επαγγελματικά έχει ταυτιστεί σε μεγάλο βαθμό με τη "Ρέιτσελ" από τα τηλεοπτικά "Φιλαράκια", δεν υπήρξε και πολύ τυχερή με τους άντρες.

Ύστερα από τις ατυχείς σχέσεις της με τον συνάδελφό της Βινς Βον (Vince Vaughn), το μοντέλο Πολ Σκάλφορ (Paul Sculfor), τον τραγουδιστή Τζον Μάγιερ (John Mayer) και τον Τζέραντ Μπάτλερ (Gerard Butler), τελευταίες πληροφορίες θέλουν την Τζένιφερ Άνιστον (Jennifer Aniston) να βρίσκει παρηγοριά στην αγκαλιά του Τζέισον Σουντέικις (Jason Sudeikis).

Ο 34χρονος -επίσης- ηθοποιός εμφανίζεται μαζί με την Άνιστον στην ταινία "Επικηρύσσοντας την πρώην", όπου, βέβαια, ο βασικός πρωταγωνιστής είναι ο Μπάτλερ. Το τρέιλερ της ταινίας μπορείτε να δείτε στο βίντεο που ακολουθεί.

Ρεπόρτερ της "Sunday Mirror" υπήρξε αυτόπτης μάρτυρας τρυφερού τετ-α-τετ που είχαν οι δυο τους την περασμένη εβδομάδα σε εστιατόριο κεντρικού ξενοδοχείου στο Λος Άντζελες. "Καθόταν δίπλα δίπλα και μάλιστα πολύ κοντά ο ένας στον άλλο", ανέφερε συγκεκριμένα, ενώ συμπλήρωσε ότι οι δυο τους φαινόταν να απολαμβάνουν τη βραδιά πολύ χαλαροί. "Εκείνη γελούσε συνέχεια και η χημεία μεταξύ τους ήταν πολύ έντονη", τόνισε στη συνέχεια.

Σύμφωνα με πληροφορίες, οι δύο ηθοποιοί ήρθαν κοντά καθώς η Τζεν στήριξε πολύ τον Τζέισον κατά τη διάρκεια του χωρισμού του. Τώρα πια που το διαζύγιό του οριστικοποιήθηκε και τα γυρίσματα έχουν τελειώσει, λέγεται ότι η σχέση τους είναι έτοιμη να προχωρήσει στο επόμενο επίπεδο.

Η ίδια η Άνιστον πάντως, παρουσιάζοντας το νέο της σπίτι σε γνωστό αρχιτεκτονικό περιοδικό είχε αφήσει να εννοηθεί ότι οι άντρες είχαν τελειώσει για εκείνη. Φαίνεται, όμως ότι τα πράγματα άλλαξαν στο μεταξύ. Βέβαια, και σε αυτή την περίπτωση, μόνο ο καιρός θα δείξει τη συνέχεια...

Επιμέλεια: Ζωή Κίττα