Ο Ντένις, ένας γιγαντόσωμος μπόντι μπιλντεράς, εξακολουθεί στα 37 του να ζει στη σκιά της εύθραυστης όσο και ανελέητα δεσποτικής μητέρας του, στο μικρό πατρικό του σπίτι. Ευνουχισμένος από τη γηραιά χήρα, όχι σχέση, ούτε κουβέντα δεν είναι ικανός να εξελίξει με το άλλο φύλο. Μέχρι που ένας θείος του, παντρεμένος με μια Ταϊλανδή που γνώρισε ως τουρίστας στην Πατάγια, του προτείνει ένα ανάλογο ταξίδι. Ο Ντένις φεύγει, λέγοντας ψέματα στη μητέρα του πως θα λείψει για λίγες ημέρες στο Ντίσελντορφ για έναν διαγωνισμό μπόντι μπίλντερ...
Ενας άθλος μινιμαλιστικού σινεμά, με την υπογραφή του Δανού Μαντς Ματίεσεν, ο οποίος ξεκίνησε το πορτρέτο του Ντένις ως ένα μικρού μήκους φιλμ, για να το επεκτείνει στη συνέχεια, σοφά και δημιουργικά, σε μια ταινία 93 λεπτών που έκανε αίσθηση στο περσινό φεστιβάλ του Σάντανς, όπου τιμήθηκε με το Βραβείο Σκηνοθεσίας, και κέρδισε το βραβείο Κοινού στις πρόσφατες ΝΥΧΤΕΣ ΠΡΕΜΙΕΡΑΣ COSMOTE.
Αθλος, γιατί κατορθώνει να μιλήσει στην ψυχή του θεατή απλά και ειλικρινά, μέσα από εκφραστικές σιωπές περισσότερο παρά λόγο και μια σαφή σημειολογία, μια «αχειροποίητη» θαρρείς σύζευξη αντιθετικών εικόνων και εννοιών: ένα θηρίο που κοντεύει να παραβιάσει τα όρια του λιτού μέχρι πλήρους απογύμνωσης κάδρου και στριμώχνεται εντός του με ανθρώπους μισούς του μεγέθους του, που σηκώνει τον πιο βαρύ αλτήρα την ίδια στιγμή που ισοπεδώνεται κάτω από το βάρος της μοναξιάς και της μητρικής καταπίεσης.
Άθλος, επίσης, γιατί εκπέμπει τα παραπάνω μέσα από το καθαρό πρόσωπο και την ανεπιτήδευτη «ερμηνεία» ενός ερασιτέχνη ηθοποιού, του πραγματικού -εμφανώς- μπόντι μπίλντερ Κιμ Κολντ, ικανού να βάλει κάτω (και μεταφορικά, εκτός από κυριολεκτικά) εκατό επαγγελματίες.
Συγκίνηση χωρίς εκβιασμούς, ανθρωπιά χωρίς μεμψιμοιρία. Ένα πανέμορφο φιλμ.