Το βιβλίο ακολουθεί τα βήματα της ηθοποιού, που ξεκίνησε ως μοντέλο, συνέχισε ως ηθοποιός και έγινε η απόλυτη, εμβληματική ξανθιά των θρίλερ του Χίτσκοκ!
Ο μεγάλος σκηνοθέτης την ξεχώρισε σε μια διαφήμιση και την επέλεξε ο ίδιος για την ταινία «Τα Πουλιά» του 1963. Στην αυτοβιογραφία της με τίτλο «Tippi: A Memoir» η ηθοποιός υποστηρίζει ότι κατά τα γυρίσματα των ταινιών «Τα πουλιά» και «Μάρνι», δέχτηκε σεξουαλική επίθεση από τον Χίτσκοκ.
Η ηθοποιός έχει ξαναδιατυπώσει αυτή την κατηγορία, όμως τώρα στο νέο της βιβλίο δημοσιοποιεί λεπτομέρειες για τις επιθέσεις που δέχτηκε από τον διάσημο σκηνοθέτη κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων για «Τα Πουλιά» που κράτησαν έξι ολόκληρους μήνες.
Σύμφωνα με την Daily Mail και το Reuters, η συμπεριφορά του Χίτσκοκ άρχισε από την πρώτη στιγμή που η Χέντρεν συμπεριλήφθηκε στο καστ των ηθοποιών για την ταινία «Τα Πουλιά» και το ποτήρι ξεχείλισε στη δεύτερη ταινία, με τίτλο «Μάρνι». «Ήταν ανώμαλο και αηδιαστικό» γράφει σε κάποιο σημείο του βιβλίου της και συμπληρώνει ότι ο Χίτσκοκ την εκβίαζε για να μην κόψει το συμβόλαιό της, την λοιδορούσε σε συναδέλφους και μπλόκαρε το δρόμο για τα Όσκαρ!
Υποστηρίζει ότι μία φορά έπεσε με φόρα επάνω της και προσπάθησε να την φιλήσει με το ζόρι, ενώ ισχυρίζεται ότι για να την τιμωρήσει επειδή δεν ανταποκρινόταν στις σεξουαλικές επιθυμίες του της προκάλεσε τραυματισμούς σε πολλές σκηνές από τα γυρίσματα της ταινίας «Τα πουλιά». Δεν άφηνε τους ηθοποιούς να την ακουμπούν και να κάνουν παρέα μαζί της και ήταν νευρικός όταν συνομιλούσε με άλλους άνδρες.
Δείτε το βίντεο και διαβάστε πως περιγράφονται τα όσα έζησε:
Η επόμενη ταινία που γύρισε η Χέντρεν με τον Χίτσκοκ ήταν η «Μάρνι» και όπως λέει η ηθοποιός, πιστεύει ότι η σκηνή του βιασμού της ήταν μία από τις φαντασιώσεις του σκηνοθέτη.
Αναφορικά με το γιατί η ηθοποιός δεν τόλμησε να τον καταγγείλει τότε, έγραψε:
«Ήταν το 1960. Ο όρος σεξουαλική παρενόχληση και επίθεση δεν υπήρχε τότε. Και μιλάμε για τον Άλφρεντ Χίτσκοκ, έναν σουπερστάρ της εταιρίας Universal και εγώ ήμουν απλώς η τυχερή ξανθιά μικρή που την έσωσε από τη σχετική ανυπαρξία της. Ποιος από τους δυο μας μέτραγε πιο πολύ για την εταιρία; Εκείνος ή εγώ;»