Σπασμένη σε κομμάτια, η γυναίκα της ιστορίας, η Όλγα, αναζητά την αγάπη: η αγάπη, η αγάπη πέθανε, αν υπήρξε ποτέ, η αγάπη έγινε αρκούδα που αγκαλιάζει τα μωρά της — μόνο εκεί υπάρχει αγάπη…
και ξεκινάει να περπατάει: άρχισε να περπατάει, να περπατάει, να περπατάει, να περπατάει, να περπατάει, να περπατάει, να περπατάει, να περπατάει, να περπατάει, να περπατάει, παραπατάει, να μπουσουλάει, να περπατάει, να περπατάει, να περπατάει, να περπατάει, να περπατάει να σηκώνεται, να πέφτει, να περνάει, να περπατάει, να περπατάει, να περπατάει, να περπατάει, να περπατάει, να σηκώνεται, πέφτει, γελάει, να περπατάει, να περπατάει, να περπατάει, να περπατάει, να περπατάει, να περπατάει, να περπατάει, χαμογελάει περπατάει
Όταν μιλάμε και «δε λέμε λέξεις, λέμε πτώματα», ο τρόπος που μας απομένει είναι η μουσική, μια μουσική χαμένη.
Στην διαδρομή της, η Όλγα συναντά ηρωίδες της τραγωδίας και παλιές γυναίκες που θρηνούν, καθώς και τον άντρα της ιστορίας της χαμένο σε εφιάλτες. Τέσσερις γυναίκες ηθοποιοί, τέσσερα κομμάτια της ίδιας γυναίκας σε διαφορετικούς χρόνους συναντούν η μία την άλλη, τραγουδούν η μία στην άλλη, ελευθερώνουν η μία την άλλη και προσκαλούν τον άντρα σ’ ένα ανάστροφο οδυσσειακό ταξίδι στη θάλασσα μέσα μας.
Σε μια εποχή όπου νιώθουμε όλοι φάλτσοι, η μουσική, για την Ρηνιώ Κυριαζή, «δεν είναι οι νότες, είναι οι ιστορίες μας, οι αγάπες, τα σώματα, οι λίμνες και οι θάλασσες μέσα μας.»
Ο δραματουργός Νίκος Φλέσσας μεταφράζει εδώ τα αποσπάσματα από τις τραγωδίες και σκηνοθετεί με άξονα την ιδέα ότι το κείμενο τραγουδιέται ίσως περισσότερο απ’ ό,τι μιλιέται, δημιουργώντας έτσι ένα μουσικό έργο μόνο με τις φωνές των ηθοποιών.
«Το δρόμο της ομάδας τον ανακαλύπτουμε κάθε μέρα. Βασιζόμαστε απόλυτα στην μέθοδο της Μίρκας Γεμεντζάκη, της οποίας οι ηθοποιοί έχουν υπάρξει όλοι μαθητές για μεγάλο διάστημα. Η προσέγγιση αυτού του είδους της μουσικής δε θα μπορούσε να συμβεί χωρίς τα κλειδιά της μεθόδου της Μίρκας.» (Νίκος Φλέσσας)
«Πήρα πολύ δύναμη μέσα από τη γραφή και μέσα από τους συνεργάτες μου… Για λίγο, μέχρι να απομακρυνθούμε πάλι… Για λίγο η συνάντηση ανακουφίζει και μας κάνει να τραγουδάμε — αυτό θέλω να νιώσουν και οι θεατές που θα έρθουν στην παράσταση, ένα αεράκι δροσερό να φυσάει πάνω από τα συντρίμμια…» (Ρηνιώ Κυριαζή)
Το θεατρικό έργο Η Μεγάλη Άρκτος θα κυκλοφορήσει από τις εκδόσεις «Το Ροδακιό».
Κείμενο: Ρηνιώ Κυριαζή
Σκηνοθεσία: Νίκος Φλέσσας
Συνεργός: Κατερίνα Γεωργουδάκη
Ηθοποιοί: Γιάννης Γιαννούλης, Δήμητρα Γκλιάτη, Γιούλη Καρναχωρίτη, Ρηνιώ Κυριαζή, Μαρίνα Πανηγυράκη
Σκηνικός χώρος, κουστούμια: Ιωάννα Στρατόγλου, Φίλιππος Γκούτζος
Σχεδιασμός φωτισμού, φωτογραφία: Γιώργος Ζαφειρίου
Βοηθός: Ειρήνη Ντόλκα
INFO:
Πρεμιέρα Σάββατο 13 Δεκεμβρίου
Πότε: 13 Δεκεμβρίου έως 11 Ιανουαρίου
Kάθε Σάββατο και Κυριακή | 21:00 | γενική είσοδος: 10 € | φοιτητικό: 8 € | μειωμένο εισιτήριο (άνεργοι, κάρτα ΣΕΗ): 5 €
Διάρκεια: 90 λεπτά | κρατήσεις: 213.00.40.496 / 69.45.34.84.45.
Πολυχώρος Κέντρο Ελέγχου Τηλεοράσεων: Κύπρου 91Α & Σικίνου 35Α, 11361, Κυψέλη, Αθήνα
Τηλ: (00 30) 213 00 40 496
Κινητό: (00 30) 69 45 34 84 45