Maestro: Ο άφαντος Αντίνοος Αλμπάνης, η iconic Χαρούλα Αλεξίου και το όσκαρ της Μαρίας Καβογιάννη

09.12.2022
Maestro: Ο άφαντος Αντίνοος Αλμπάνης, η iconic Χαρούλα Αλεξίου και το όσκαρ της Μαρίας Καβογιάννη
Ένα επεισόδιο πριν από το τέλος και ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης μας έδωσε την ιστορία από την πλευρά του Μιχάλη, μόνο που Μιχάλη ελάχιστα είδαμε τελικά. Ένα επεισόδιο με κάπως πιο χαμηλές ταχύτητες ως προς την κορύφωση που φαίνεται ότι θα έρθει με όλη την ορμή στο φινάλε του πρώτου κύκλου την ερχόμενη Πέμπτη, (15/12)

Το κάθε νέο επεισόδιο καλύτερο από το προηγούμενο. Έτσι πηγαίναμε ως τώρα με το Maestro του Παπακαλιάτη. Χθες κάπως αυτό δεν το νιώσαμε, αλλά δεν μας χάλασε κιόλας στο σύνολο, για να μην παρεξηγηθούμε.

Το προτελευταίο κομμάτι της ιστορίας ήταν αφιερωμένο στον γιατρό του νησιού, τον Μιχάλη, τον οποίο ερμηνεύει με εξαιρετικό τρόπο ο Αντίνοος Αλμπάνης, και είχε τίτλο "Αυτοάνοσα". Ακόμη ένα ευαίσθητο θέμα άγγιξε ο Παπακαλιάτης και το κοινό το καλοδέχτηκε.

Η όλη ουσία επικεντρώθηκε στην πίεση που ασκούμε όλοι στον εαυτό μας, ωθόντας, τελικά το σώμα μας να αντιδράσει με τον άλφα ή βήτα τρόπο. Ο Μιχάλης μίλησε για την περίπλοκη σχέση του με τη Σοφία ενώ βίωσε την τεράστια απώλεια της Μπλου, απώλεια που στοίχησε σε όλο το κοινό!

Η αλήθεια, όμως είναι πως αντίθετα με όλα τα επεισόδια που έχουμε δει ως τώρα, δεν τη νιώσαμε την παρουσία του Μιχάλη όπως συνέβη με τους υπόλοιπους πρωταγωνιστές/αφηγητές με τη σειρά τους. Ίσως περιμέναμε πολλά και απλά, δεν θυμόμαστε τι είχε συμβεί πραγματικά; Ίσως ήταν τόσο πιο έντονες οι υπόλοιπες ιστορίες που η δική του έφτασε κάπως πιο... χλιαρά; Σε κάθε περίπτωση, η απουσία του Μιχάλη στο δικό του επεισόδιο δεν έμεινε ασχολίαστη από τους τουιτεράδες.

Maestro: Ο Παπακαλιάτης έδωσε την πρώτη ερωτική σκηνή όμως η βραδιά ανήκει δικαιωματικά στη Χαρούλα Αλεξίου

Μπορεί Αντίνοο να μη χαρήκαμε όσο θέλαμε σε αυτό το επεισόδιο, όμως χορτάσαμε Χαρούλα Αλεξίου, για την οποία δεν θα βαρεθούμε να λέμε τα καλύτερα. Η πραγματική αποκάλυψη της σειράς αυτής είναι, χωρις αμφιβολία ο ζωντανός θρύλος της ελληνικής μουσικής σκηνής που έχοντας πάρει την απόφαση να αφήσει το τραγούδι, βρήκε το νέο της κάλεσμα στην υποκριτική.

Τι να πρωτοπιάσει κανείς; Τη σκηνή με την κόρη της Σοφία που την ξυπνά μέσα στη νύχτα για να της ζητήσει τσιγαριλίκι και στη συνέχεια την κατηγορεί για τα δεινά της; -για να πάρει φυσικά πληρωμένη απάντηση από το "είδωλο", όπως την αποκαλούν (και προσυπογράφουμε) στα social media.

Τις απίθενες σκηνές με τα εγγόνια της ή την τρυφερή αγκαλιά που προσφέρει στη Σοφία -γιατί, όπως και να το κάνεις... "Μάνα είναι μόνο μία"!

Μέσα σε όλα αυτά είχαμε και τον Ορέστη με την Κλέλια που έζησαν τη δική τους Γαλάζια Λίμνη στους Παξούς, αλλά τρολαρίστηκαν δεόντως κιόλας!

Ένα άλλο σημείο που άγγιξε ο Χριστόφορος και οδήγησε στην κορύφωση αυτού του επεισοδίου ήταν η σκηνή που ο Χαράλαμπος βίασε τη Γιάννα, την κοπέλα του αδελφού του, αφού πρώτα της έχει πει ότι έτσι όπως ντύνεται ("Μου αρέσει", θα πει εκείνη, απλά, αλλά ποιος την ακούει) ίσως κάποιος φανταστεί ότι άλλα θέλει!

Έξαλλο το Twitter αντέδρασε για το νόημα, χειροκρότησε, όμως, ακόμη μία φορά τον Γιάννη Τσορτέκη, ο οποίος σε κάθε επεισόδιο ξεπερνά τον εαυτό του.

Ο Χαράλαμπος βίασε τη Γιάννα και η Μαρία το κατάλαβε. Οι σκηνές δόθηκαν παράλληλα και η αγωνία ξεχείλιζε στη μικρή οθόνη. Αυτή ήταν η σταγόνα που ξεχείλισε, όμως και το ποτήρι των όσων μπορούσε να αντέξει η επί χρόνια δεχόμενη τη δική της κακοποίηση Μαρία. "Να φύγεις από το σπίτι τώρα", φωνάζει στον άντρα/δυνάστη της, γνωρίζοντας πολύ καλά που θα οδηγήσει αυτό. Δε φοβάται όμως πια. Δεν έχει άλλη επιλογή. Μονόδρομος μπροστά της. Αυτή τη φορά θα μιλήσει.

Και εκεί η Μαρία Καβογιάννη έδωσε ακόμη μία ερμηνεία που έκοψε ανάσες. Στο μελανιασμένο πρόσωπό της είδαμε όλες εκείνες τις Μαρίες που βιώνουν την ίδια τραγωδία ξανά και ξανά, μην μπορώντας να αντιδράσουν. Είδαμε τη Μαρία να ζητά το δίκιο της όμως να βρίσκει "τοίχο" (τα χρήματα που μετρούσε ο βουβός αστυνομικός τα είπαν όλα μια χαρά) οπότε να αποφασίζει να πάρει τον νόμο στα χέρια της. Και το λέει. Ο δρόμος για την τελική κορύφωση άνοιξε και η Μαρία Καβογιάννη πήρε μέχρι και Όσκαρ!

Μία από τις πιο όμορφες (από όλες τις απόψεις) σκηνές ήταν αυτή που ο Αντώνης προβάρει το τραγούδι που θα πει στο Φεστιβάλ. "Για σένα" τραγουδά ο νεαρός μέσα σε ένα εξωπραγματικά κινηματογραφικό σκηνικό και όλα τα κομμάτια του παζλ είναι σα να ενώνονται πριν απο την τελική κρίση.

Όλοι ακούν μαγεμένοι και είναι σα να μιλάνε, σα να τα λένε όλα χωρίς καν να ανοίγουν το στόμα τους.

Η Μαρία, με τα σημάδια εμφανή και στο πρόσωπό της, φτάνει στον χώρο χωρίς να κρύβεται πια και στέκεται ανάμεσα στους πραγματικά δικούς της ανθρώπους. Ο Σπύρος ανοίγει επίσης την πόρτα και τα συναισθήματά του αφήνονται ελεύθερα. Τι θα ακολουθήσει;

Μετρώντας αντίστροφα για το φινάλε την ερχόμενη Πέμπτη και έχοντας δει ότι ο γιατρός άκουσε τους πυροβολισμούς, προφανώς είδε τον φόνο και θα συμμετάσχει, με τον τρόπο του στην απόκρυψή του, ας ελαφρύνουμε λίγο την ατμόσφαιρα, πριν πάρουμε μια γεύση του τελετυαίου επεισοδίου!