Το τελευταίο νέο από τον πλανήτη του Karl Lagerfeld είναι ότι πρωταγωνιστεί σε καμπάνια που χρηματοδοτεί η Γαλλική κυβέρνηση...
Το τελευταίο νέο από τον πλανήτη του Karl Lagerfeld είναι ότι πρωταγωνιστεί σε καμπάνια που χρηματοδοτεί η Γαλλική κυβέρνηση, και αφορά την ασφάλεια στους δρόμους της χώρας. Το θέμα της καμπάνια που πλέον υπάρχει σε άπειρα billboard σε όλη τη Γαλλία έχει σαν θέμα, τη χρήση ρούχων με έντονα χρώματα τις βράδινες ώρες από όσους περπατούν στο δρόμο ώστε να μη διατρέχουν κίνδυνο να μην τους δουν τα διερχόμενα οχήματα. Ο Karl λοιπόν, φοράει ένα κίτρινο φωσφοριζέ γιλέκο και λέει με τη κλασσική του ειρωνεία: " Είναι κίτρινο, είναι άσχημο, δεν πάει με τίποτα, αλλά μπορεί να σώσει τη ζωή σου". Προφανώς ο Karl είναι πλέον βασικό στοιχείο του Γαλλικού συστήματος.