Η ιδέα «όλη η γεύση της σοκολάτας σε ένα απλό και ελαφρύ μπισκότο» αποτέλεσε την έμπνευση για καινοτομία, προσδίδοντας νέα οπτική σε μια γνωστή και αγαπημένη συνταγή.
Παρουσίασε μια νέα προϊοντική πρόταση, η οποία απογειώνει τη γευστική απόλαυση, χωρίς να προσθέτει θερμίδες στη διατροφή.
Χάρη στην καινοτομία και την εγγυημένη ποιότητά τους, τα Αλλατίνη πτι μπερ με γεύση σοκολάτα κέρδισαν την προτίμηση και την επιβράβευση των καταναλωτών σε όλη την Ελλάδα.
Ασημακόπουλος, Group Brand Manager, «Η καινοτομία είναι άποψη.
Είναι το αποτέλεσμα όχι μόνο σκληρής δουλειάς αλλά και διάθεσης να μην συμβιβαστείς, με κοινότυπες λύσεις.
Βασίζεται στην άποψη ότι οι δημιουργικές ιδέες έχουν την δύναμη να δημιουργήσουν συναρπαστικά προϊόντα με υψηλή προστιθέμενη αξία στην καρδιά, στον ουρανίσκο αλλά και στο πορτοφόλι του καταναλωτή.
Το πτι-μπερ Αλλατίνη με γεύση σοκολάτα φαίνεται ότι είναι σε αυτή την κατεύθυνση, δεδομένης της θετικής ανταπόκρισης και της διάκρισης που έλαβε από τους καταναλωτές.
Το βραβείο αυτό επιβεβαιώνει και ενισχύει την διαχρονική δέσμευση της Αλλατίνη, να προσφέρει καινοτόμα, ποιοτικά ανώτερα και γευστικά προϊόντα.»
Πρόκειται για το μοναδικό βραβείο που αντανακλά την επιλογή των καταναλωτών στην Ελλάδα, με δείγμα 3.000 ερωτηθέντων για το 2014.