Μια ακόμη ντράμεντι οικογενειακής κατανάλωσης από τη Nτίσνεϊ, κομμένη και ραμμένη στα μέτρα του 13χρονου Αμερικάνου τινέιτζερ. Τεταμένες οικογενειακές σχέσεις που αποκαθίστανται, ένας εφηβικός έρωτας μετ'εμποδιών, πολλά κηρύγματα για αλκόολ, ναρκωτικά και κακές παρέες και η Μάιλι Σάιρους συνθέτουν αυτή την ανυπόφορη κομεντί που δεν αφορά κανέναν νοήμονα άνθρωπο. Η ατίθαση κόρη που μισεί τον μέχρι τότε φαινομενικά αδιάφορο μπαμπά της ξεπερνά το οιδοιπόδειο σε ένα καλοκαίρι, καθώς μαθαίνει τη χαρά του να μοιράζεσαι πράγματα με τους γονείς σου. Ταυτόχρονα, ο έρωτάς της με το πλουσιόπαιδο-μοντέλο των Αμπερκρόμπι και Φιτς βοηθάει αρκετά προς αυτή την κατεύθυνση, αλλά η ζωή δεν είναι ρόδινη κι ένα τραγικό γεγονός έρχεται να συνταράξει την ηρωίδα, που μέχρι το τέλος του καλοκαιριού θα έχει ενηλικιωθεί πλήρως.
Ο όρος "κλισέ" παίρνει άλλη διάσταση μετά την παρακολούθηση της ταινίας, καθώς, ένα μετά το άλλο, τα σεναριακά συμβάντα και οι "ανατροπές" σε αφήνουν να τραβάς τα μαλλιά σου από την πλήξη. Και φυσικά, το χειρότερο δεν είναι αυτό, καθώς ο σκηνοθέτης φρόντισε να αποτυπώσει στην αιωνιότητα και σε πολλά γκρο πλαν το πρόσωπο της αντιπαθέστατης Μάιλι Σάιρους, η οποία φαίνεται πως τα μόνα χαρίσματα που διαθέτει είναι φωνητικά (βλ. Χάνα Μοντάνα). Τελικά, το πιο θλιβερό συμπέρασμα που μπορεί κανείς να συνάξει από το "Τελευταίο Τραγούδι" είναι πως φτιάχτηκε κατ'εικόνα και καθ'ομοίωση της σύγχρονης επαρχιακής Αμερικής.
Φαίδρα Βόκαλη