Η ΜΑΓΕΜΕΝΗ: Τoυ Κέβιν Λίμα

20.12.2007
Μια φορά κι έναν καιρό ήταν ένα ζωγραφιστό βασίλειο που έπασχε από υπερβολική συγκέντρωση ομιλούντων ζώων, με αποτέλεσμα να ξεβράσει μερικούς από τους χαρακτήρες του σε μια άλλη τρισδιάσταση διάσταση.

ΕΝCΗΑΝΤΕD / ΣΕΝΑΡΙΟ Μπιλ Κέλι, ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΟΥΝ Εϊμι Ανταμς, Πάτρικ Ντέμσεϊ, Σούζαν Σαράντον, ΔΙΑΡΚΕΙΑ 107 ΔΙΑΝΟΜΗ AUDIO VΙSUΑL

Μια φορά κι έναν καιρό ήταν ένα ζωγραφιστό βασίλειο που έπασχε από υπερβολική συγκέντρωση ομιλούντων ζώων, με αποτέλεσμα να ξεβράσει μερικούς από τους χαρακτήρες του σε μια άλλη τρισδιάσταση διάσταση. Μια αθώα πριγκιπέσα πέφτει στο πηγάδι και βγαίνει στο σκοτάδι (του Μανχάταν), με νυφικό μαρέγκα και το μυαλό της κολλημένο στον πρίγκιπα του παραμυθιού. Στο κατόπι της και η κακιά πεθερά Σούζαν Σαράντον με αμφίεση α λα Μέριλιν Μάνσον, ολοκληρώνει τον τραγέλαφο αυτής της Ντισνεϊκής παραφροσύνης, που στοχεύει κατευθείαν στο δόξα πατρί όλα τα μικρά κοριτσάκια με τα ροζ καλτσάκια. Ερμηνευτικά, η φεγγαροχτυπημένη Εϊμι Ανταμς είναι ό,τι καλύτερο θα μπορούσε να συμβεί σε αυτή την ταινία, περιφέροντας τα λουλουδάτα συνολάκια της στο Central Park ως η νέα Μέρι Πόπινς για τον 21ο αιώνα. Οι παραλληλισμοί ωστόσο σταματάνε εδώ. Διότι η νταντά με την ομπρέλα σουλατσάριζε στις στέγες μιας άλλης εποχής, που δεν είχε ανάγκη ενδοφλέβιων ενέσεων αθωότητας για να τρυπώσει στις καρδιές του κοινού. Αντίθετα η «Μαγεμένη», αναγκάζεται να αραιώσει τις dog eat dog διαθέσεις του σύγχρονου Μανχάταν με ατέλειωτούς κουβάδες ανατριχιαστικής καλοσύνης, διαφορετικά θα κινδύνευε να πεθάνει από ασφυξία.

Δέσποινα Παυλάκη